Heb jij last van lage rugklachten en heb je het advies gekregen om je spieren te versterken? Pak dan de Bodyhoop en train je ‘core’.

We schreven een blog over het hoe en waarom van core training bij lage rugpijn. Lees er meer over: https://www.bodyhoop.nl/waarom-core-training-bij-lage-rugpijn/

De Bodyhoop wordt regelmatig aanbevolen door fysiotherapeuten, chiropractors en andere professionals die gespecialiseerd zijn in rugklachten.

Het is een veilige manier van trainen en mocht het voor jou toch niet werken, dan geldt onze niet goed – geld terug garantie.

Grote kans echter dat jij net zoveel profijt hebt als vele andere Bodyhoop gebruikers:

*****

Vanwege rugklachten moest ik van de manueeltherapeut mijn buik- en rugspieren gaan trainen. Met de Bodyhoop kan ik dit op hele leuke manier doen. Buikspieroefeningen zijn nog nooit zo leuk geweest.

*****

Complimenten, Wij schrijven de Bodyhoop veel voor bij rugklachten. Het advies is dan 7 min. rechts om en 7 min. links om per dag. En na 3 maanden verwachten wij een “stevig core“. Er is geen wetenschappelijke evidentie, maar wel het gezonde verstand. Alle patiënten zijn tevreden met jullie product en de service. (en veel familieleden doen mee). Ga zo door!!

*****

De bodyhoop is fantastisch! Ik was even bang (omdat hoelahoepen met een kinderhoelahoep niet meer zo soepel gaat) dat dit niets voor mij zou zijn. Toch besteld op aanraden van mijn fysio en ik ben er super blij mee. de instructievideo’s zijn onwijs handig en ik had het zo onder de knie. Wel houdt ik mij aan de 1 minuut voor de eerste paar dagen want het is zwaarder dan je denkt en je moet niet gelijk je lichaam overbelasten. Maar het is echt een aanrader voor iedereen!

*****

De Body Hoop werd aanbevolen door mijn fysio. Ze wist geen betere manier om een losse rug te krijgen, en ik loop al jaren met rugklachten. Ik ben gelijk begonnen en het is heerlijk om te doen!


Category: Bodyhoop

← FAQ