Van wens tot werkelijkheid

Na de bevallingen van mijn kinderen, was ik nog lange tijd niet in shape. Ik was 15 kg aangekomen en dat ging er helemaal niet zomaar af. Ik bleek niet het type: hop, na de bevalling weer je spijkerbroek aan. Drie maanden later werd mij gevraagd of ik weer zwanger was, maar dat was ik niet. Om weer in shape te komen ging ik hardlopen. Dat ging best wel aardig, maar mijn buik bleef slap en hobbelde maar wat mee.

Op dat moment ben ik begonnen met een verzwaarde hoelahoep (de Bodyhoop lijkt hierop maar is verder doorontwikkeld). Na een maand zag ik al resultaat en na 2 maanden nog meer. Ook merkte ik dat mijn buik en rug weer sterker werden en begon ik beter hard te lopen en te fietsen. Ik had gewoon het gevoel dat mijn onderlichaam weer in connectie was met mijn bovenlichaam. Dat merkte ik ook bij Body Balance waar ik wekelijks of 2 wekelijks naar toe ging: buikspieroefeningen die ik na mijn bevalling niet voor elkaar kreeg, kon ik doordat ik sterker werd, gemakkelijk volhouden. Ik las over ‘core stability’ en begreep dat Bodyhoop een hele goede core training is.

Bodyhoop is voor mij ‘life changing’. Ik ben veel sportiever dan vroeger. Toen reed ik alleen paard. (Ook leuk)

Natuurlijk ben ik ook met voeding bezig, altijd al geweest sinds ik op mijn 18e in een jaar tijd 10 kg aankwam. Ik heb nooit gecrasht, maar wel altijd geprobeerd gezond te eten. De voedingsrichtlijnen die we bij de challenge hanteren helpen mij momenteel om netjes op gewicht te blijven.

 
voor en na

Ik besloot me toe te leggen op het zoeken – en toen ik niet vond – testen en ontwikkelen van de beste sporthoelahoep om de buikspieren te trainen: Bodyhoop®. De Bodyhoop biedt mij en zoveel andere vrouwen de ideale manier van functionele buikspiertraining. Dat betekent dat de buikspieren getraind worden terwijl je aan het hoelahoepen bent. Dat noemen we buikspierplezier.

Het is mijn passie om ook andere vrouwen te helpen op een leuke manier, met de Bodyhoop, fitter, strakker en sterker te worden.

Dutch Design

Bodyhoop® is ons eigen ontwerp, dat steeds verbeterd is tot wat het nu is, met behulp van tips van gebruikers. Vind jij het moeilijk om te bepalen voor welke sporthoelahoep je moet kiezen? Wij hebben voor jou de keuze qua omvang en gewicht gemaakt. We geloven namelijk niet in verschillende gewichten. De gewenningsperiode bij het sport- en/of fitnesshoelahoepen is zo kort dat het niet nodig is om met een lager gewicht te beginnen dan 1,8 kg. Het advies is rustig opbouwen. Dat betekent slechts 1-3 minuten per dag in week 1 en opbouwen naar 10 minuten in week 2. Het is niet aangetoond dat een zwaardere hoelahoep een beter resultaat heeft. Vandaar dus de 1,8 kg.

Koop je een Bodyhoop, dan ontvang je automatisch toegang tot ons workout center en wordt je met de (gratis) Workout Basic in twee weken begeleid van 1 naar 10 minuten hoelahoepen, (5 minuten linksom en 5 minuten rechtsom).

Resultaat behaal je al met 5 keer per week 10 minuten Bodyhoopen. Mocht je meer afwisseling, inspiratie en uitdaging in je training, dan breid je jouw workout center uit met 25 trainingen door aanschaf van de Workout Pro.

Stay hooked aan je Bodyhoop

Vier keer per jaar dagen we je uit om met een groep vrouwen de Challenge van 30 dagen aan te gaan in het workout center en op Facebook. De resultaten maken ons erg trots!

De Bodyhoop workouts zijn samengesteld door Sarah Menig, zij is personal trainer en heeft een fysiotherapeutische achtergrond.

Angelique Hulst, initiatiefnemer

www.bodyhoop.nl
www.bodyhoop.eu
www.fitnesshoelahoep.nl

Bodyhoop - Over ons

Sabine, Angelique en Sarah