Na de bevallingen van mijn kinderen, was ik nog lange tijd niet in shape. Ik was 15 kg aangekomen en dat ging er helemaal niet zomaar af. Ik bleek niet het type: meteen na de bevalling weer in de spijkerbroek. Drie maanden later werd mij gevraagd of ik weer zwanger was, maar dat was ik niet. Om weer in shape te komen ging ik hardlopen. Dat ging best wel aardig, maar mijn buik bleef slap en hobbelde maar wat mee.

Op dat moment ben ik begonnen met de Bodyhoop. Na een maand zag ik al resultaat en na 2 maanden nog meer. Ook merkte ik dat mijn buik en rug weer sterker werden en dat hardlopen en fietsen mij gemakkelijker afgingen. Zelfs de crunches en sit-ups die ik voorheen zo verafschuwde, gingen me gemakkelijker af en kon ik goed volhouden.

• voor en na

Ik vond (en vind) dat het voor alle vrouwen mogelijk moet zijn om op deze leuke en laagdrempelige manier in shape te komen.

Onze missie is dan ook: een oplossing bieden en inspiratiebron zijn voor vrouwen die op een leuke en snelle manier fitter, strakker en sterker willen worden. Want als het leuk is om te doen en ook nog eens niet zoveel tijd kost, is het gemakkelijk vol te houden.

Wat maakt sporten met de Bodyhoop® dan zo leuk? Het geeft je een goed gevoel als de hoepel rond draait, voor je het weet heb je er 10 minuten op zitten. Terwijl je bijvoorbeeld televisie kijkt. Of gewoon lekker met een muziekje op de achtergrond. Je traint je buikspieren terwijl je aan het hoelahoepen bent. Geen buikspierkwartier maar buikspierplezier. En ja, het duurt ook maar een kwartier. En dat 5 keer per week. Dat is al genoeg voor resultaat. Je voelt je slanker dan ooit.

Behalve de buikspieren, train je met de Bodyhoop de gehele ‘core’, inclusief buik, rug, billen, benen. En dat zorgt ervoor dat veel mensen met lage rugklachten ervaren dat ze nooit meer pijn hebben.

Om jou te blijven boeien en motiveren, vind je bij de Bodyhoop afwisselende trainingen en programma’s waarmee je lenig, sterk, fit en strak wordt.

Dutch Design

Bodyhoop® is ons eigen ontwerp, dat steeds verbeterd is tot wat het nu is, met behulp van tips van gebruikers. Vind jij het moeilijk om te bepalen voor welke sporthoelahoep je moet kiezen? Wij hebben voor jou de keuze qua omvang en gewicht gemaakt. Bij Bodyhoop geloven we namelijk niet in verschillende gewichten. De gewenningsperiode bij het sport- en/of fitnesshoelahoepen is zo kort dat het niet nodig is om met een lager gewicht te beginnen dan 1,8 kg. Het advies is rustig opbouwen. Dat betekent slechts 1-3 minuten per dag in week 1 en opbouwen naar 10 minuten in week 2.  Vandaar dus de 1,8 kg.  En daarmee kun je nog jaren vooruit.

Koop je een Bodyhoop, dan ontvang je automatisch toegang tot ons workout center en wordt je met de (gratis) Workout Basic in twee weken begeleid van 1 naar 10 minuten hoelahoepen, (5 minuten linksom en 5 minuten rechtsom).

Stay hooked aan je Bodyhoop

We helpen jou bij het aanleren van een routine, zodat jij de Bodyhoop blijft gebruiken voor jouw training. Zo dagen we je vier keer per jaar uit om met een groep vrouwen de online Bodyhoop Challenge van 30 dagen aan te gaan in het workout center en op Facebook. Wil jij liever op jouw eigen tempo de workouts doen? Dat kan ook. Je vindt hiervoor de Workout Pro in onze shop. Dat zijn 25 lessen die je altijd tot je beschikking hebt en die je waar en wanneer jij dat wilt kunt doen.

De resultaten  en reacties van gebruikers maken ons erg blij.

Angelique Hulst, initiatiefnemer

www.bodyhoop.nl
www.bodyhoop.eu
www.fitnesshoelahoep.nl

Bodyhoop - Over ons

Sabine, Angelique en Sarah