7 vragen aan Annemarie

By 13/11/2017november 14th, 2017Nieuws
Vragen aan Annemarie | Bodyhoop

Het is natuurlijk leuk om af en toe een bekende Nederlander te vragen naar zijn of haar mening. Maar in deze rubriek vragen we de Bodyhoopgebruiker wat hem of haar beweegt. Om te ontdekken wat Annemarie’s ervaring met de Bodyhoop is, stelden we haar 7 vragen.

  1. Wat was voor jou de reden om te starten met Bodyhoop? En met de Workout Pro?

Ik ben een paar jaar geleden met bodyhoop begonnen, omdat ik voor de zomer een strakkere buik wilde hebben. Ik had een zomerbroek die eigenlijk te strak zat, maar ik wilde ‘m toch graag dragen. Buikspieroefeningen houd ik niet vol, maar hoepelen leek mij een prima alternatief. Ik vond het hoepelen al snel erg leuk en gemakkelijk vol te houden. Daarna pakte ik zo nu en dan de hoepel, maar ik bleef niet structureel hoepelen. De Workout Pro leek mij een mooi programma om 5 weken achter elkaar te hoepelen en weer een beetje ‘in shape’ te komen. Ik merk dat ik over het algemeen wat stijver wordt, door te hoepelen blijf ik mijn spieren en core stability trainen.

  1. Waar Bodyhoop je en op welk tijdstip van de dag?

Ik hoepel in de woonkamer. Dat is niet ideaal, maar in de winter heb ik weinig andere mogelijkheden. Een schuur vind ik te koud. In het voorjaar wil ik weer buiten gaan hoepelen. Of gewoon binnen, maar dan met de verwarming uit. Het liefst hoepel ik ’s ochtends na het opstaan of aan het einde van de middag/begin van de avond (voor het avondeten).

  1. Bodyhoop je op muziek, zo ja welk nummer?

Nee, ik hoepel weinig op muziek. Met de Workout Pro hoepel ik voor de laptop en volg ik de workout. Als ik vrij hoepel, kijk ik meestal het journaal of zoiets.

  1. Wat heeft het Bodyhoopen je gebracht? Welke resultaten heb je behaald?

Ik vind het hoepelen een heel fijn begin van de dag. Als ik consequent 3 of meer keer per week hoepel, merk ik dat mijn buikspieren strakker worden. Na de Workout Pro was ik 6 centimeter in mijn taille kwijt. Dat vond ik best veel. Ik val niet af van hoepelen, het is meer dat ik lekkerder in mijn vel zit. Verder merk ik dat mijn lichaam in het algemeen wat sterker wordt. Dat is gunstig bij het hardlopen.

  1. Wat voor tip geef jij een beginnende Bodyhooper?

Je moet wel even doorzetten! In het begin moet je oefenen, het kan lastig zijn de hoepel hoog te houden. Ook kun je blauwe plekken in je zij krijgen, maar dat gaat naar een paar dagen weer over. Als je de smaak eenmaal te pakken hebt, is hoepelen een ideale manier van bewegen. En je verleert het nooit meer!

  1. Wat is je leeftijd en wat doe je in het dagelijks leven? Heb je een zittend beroep of ben je veel in beweging?

Ik ben 48 jaar en werk als journalist. Ik heb een zittend beroep. Ik heb een hond, dus ik wandel wel elke dag.

  1. Welke sporten beoefen je naast het Bodyhoopen?

Ik loop 2 keer per week hard, zomers wat vaker.

Benieuwd naar meer ervaringen? Lees dan https://www.bodyhoop.nl/reviews/, en lees ook de ervaringen en resultaten die men heeft met het online 30 dagen programma van Bodyhoop

Meer lezen over de oorsprong van de Bodyhoop? Lees dan www.bodyhoop.nl/overons

Met
gemaakt door
Burggraaf Media